no one is to blame


AH, bränd bränd bränd bränd. Ja, gissa vad jag har gjort? Bränt mig ja. Åkte ut till Josefins söta lilla stuga och spenderade kvällen med att grilla och dricka vin. Och fjanta oss. Vaknade sådär oanständigt tidigt och städade undan gårdagen lite snabbt, åt frukost ute i solen och begav oss till båten. Sedan var det en dag i solen ute på sjön. Och sjön suger. Och bränner. Kom tillbaka sex timmar senare och såg ut som en sprängd tomat i ansiktet, en sne linnebränna och två förstörda knän. Shezus. Blev ändrade planer inpå kvällen som slutade med foto, jordgubbar och vänner i sängen.
Och imorse blir jag väckt av att Moa smsar och sparkar upp mig för att åka och sola med henne. Så, nu är jag ännu lite mer stekt. Och om ni ser ett vandrande trafiklyse ute på stan så är det tillåtet att skratta. Det är bara jag. Var mindre trevligt att bli halvt antastad när man söker upp en privat buske för lite kvinnogöra. Men han var ju trevlig och åkte efter oss med bilen när jag glömde mina nycklar i parken. Så det får väl väga upp. För den här gången. Anyhoo. Ikväll blir det lördagsgodis, pizza och glass med bär på Moas balkong. Kanske ska vi måla lite naglar också. Fan vad skönt. (Jag tror jag har en myra i håret..)


x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0