it's wrong and it's taking me over


Yo! Igår blev det inte alls hemmaliggande som jag hade tänkt mig, utan jag surfade iväg till mitt älskade söder och spenderade natten som kattvakt med en gammal vän. Inte världens mest igenomtänkta grej med tanke på att jag är allergisk mot katter. Grattis Jessica. Så jag pep iväg ganska fort på morgonkvisten och satt och tryckte på jobbet innan öppning. Såklart med gratisfrukost och jävligt högklassat sällskap. Gled på stan lite med Christin, lekte springpojke till folk på jobbet och nu sitter jag här. Ska ta en snabbdusch, kasta på mig rena kläder och åka in till stan igen. Ikväll blir det middag och bio med två favoritpojkar. Mycket bra söndag, ja!





x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0