it's only trouble


Jag tror det är bäst om vi inte hörs något mer. Bäst om jag klipper banden med dig. Jag vill inte älska dig något mer, jag vill inte bli sårad något mer. För det spelar ingen roll om du inte menar det eller inte. Att du inte gör det gör saken så mycket värre. Att du inte förstår vad det är du faktiskt gör trycker mig över kanten. Du vet att efter vi pratat sist nu så har jag fått behärska mig så att mina tårar inte skulle dränka mig och dom runtikring mig. Men det sprack nu när jag kom hem, för våran låt shufflades upp i iPoden. Och jag tror verkligen, att det inte blir bättre än så här. Eller sämre. Men jag tror jag skulle må bättre av att inte älska dig. Hur mycket jag än vill och gör det. Det spelar ingen roll, ingenting verkar spela något roll längre. Minst av allt oss för dig. Så jag lämnar dig innan du hinner trampa sönder mig till smulor, tills jag är ett med asfalten under dina fötter.


x

Kommentarer
Postat av: Carina

Jag gör faktiskt detsamma som dig, jobbar mindre än jag borde och annars inte mycket hellet. ;D

Jo, det är bara bra. Vill så mycket men allting går så sakta så humöret är upp och ner.



Ja.. Usch ja. Vi borde ta och styra upp en promenad.



Kram.

2009-05-18 @ 15:02:00
URL: http://vilopaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0