i'm a window away


Kul, KUL att grannarna hade fest igår och att dom har direkt insyn. På min säng. Ännu mer kul att jag utan en tanke på något jäkla fönster står och drar av mig plagg efter plagg innan sovstassen åker på. Och att jag faktiskt inte insett att jag kanske verkligen är någons nakengranne. Hur som haver, inte är jag en sådan som ältar sådant. Kan vinka lite och bjuda på en show. NEJ, nu lämnar vi ämnet. Ska slänga i mig lite lunch med min far, sedan ska jag åka till min D. Det var så länge sen sist så det ska bli hur bra som helst.

Och bara sådär på tal om inget, Emma, jag tänker på dig varje dag! Vill bara kunna ringa och säga "Hej, vi går på promenad!" men det går ju inte. Nej, det går inte. Saknar dig min fina.

x

Kommentarer
Postat av: emma

Åh! Det hade varit underbart om vi hade kunnat bo i samma stad! ...i alla fall på samma kust. Eller åtminstone med ett någorlunda vettigt pendelavstånd..!! Att det är över fem timmars bil/bussfärd mellan oss känns så jävla kasst! :(

2009-05-17 @ 13:27:10
URL: http://emmafransson.blogg.se/
Postat av: Carina

Vad gör du nu för tiden? ;)

Det var länge sen, hoppas att allting är bra!



Kram kram.

2009-05-18 @ 10:10:27
URL: http://vilopaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0