i get lost in the lamps so high


Har inte riktigt vaknat till liv än. Är fortfarande sjuk, så promenaden igår och idag kanske inte var någon bra idé. Men sen när har jag tänkt på mig själv på det sättet? Jag kan inte ta det lungt. Veckan är full med saker att göra och jag tänker inte ens tänka tanken på att ställa in något. Eller, ja en sak fungerar väl. Men jag är för snäll för att säga nej. Dåligt, jag måste ta och lära mig.

Idag är det även pissekallt ute, så jag får bylta på mig lite extra tyg och trycka i mig några alvedon. Snorar och har mig gör jag också. Underbart.


(På tal om veckan så faktiskt, jag tar hellre med någon som inte undviker och ignorerar mig. Jag påstår inte att jag är guds bästa barn och inte gör något fel heller, jag kanske är lika löjlig som du. Men jag känner faktiskt inte för att ge och ge för något som bara faller platt till marken. Och du verkar så nöjd med tillvaron just nu, alla dina vänner som du visar upp på facebook och lindar rosa band runt i texterna du skriver. Så, jag antar att du redan gått vidare. Dags för mig med då. För jag vill inte bli ensam kvar bland spökena av det förflutna.)

x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0