do you'd like to see me broken?


Håll hårt i hattarna gott folk, men idag har jag faktiskt jobbat för första gången på ungefär tre veckor. I tre underbara veckor har jag gått utan den där hiskeligt fula västen. Så jag trodde att det skulle bli värre än vad det var. Helt ärligt hade jag det väldigt kul bortsett från att tiden gick långsammare än när man ska titta på mormors semesterbilder från skåne. Och min start på dagen var ju fantastisk, låg och solade på gräset bredvid Wurren. Och när jag nu strippade av mig mina kläder upptäckte jag något väldigt tillfredsställande. Jag har fått linjer efter mina bh-band! YES. I still got it så att säga. När jag var mindre brukade min mamma säga att jag bara behövde se att det var sol ute så var jag svart. Men ju äldre jag blivit desto mer har jag bleknat. Men jag håller tummarna för att det ska hålla sig någorlunda bajsbrunt i några år till.


x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0