who doesn't long for someone to hold?


Jag jobbar nog mer än vad jag borde i mitt tillstånd. Men sen när orkade jag bry mig? Jag tänker på det för lite för mitt eget bästa. Mina tankar driftar så lätt iväg nuförtiden, till ställen jag knappt vet själv vart jag hamnat.
Lite nyheter (ointressant eller inte, here it comes); jobbade istället för D i fredags när hon tokväcker mig efter fyra timmars sömn, tydligen så blev dom så nöjda att jag är varmt välkommen tillbaka. Oh so nice. Efter det hängde jag lite på mitt fasta jobb (blev bortlurad lite av Sandra också, råkade köpa lite underkläder och en snyggilyggtröja) snyltade fika innan jag trippade iväg till Sugar Bar för mer jobb. Kom för tidigt, satt och sov på baren medan jag äcklad tittade på korvätartävling på tvn. På en sportkanal. Vilken sport va? Och jag har tydligen en fantastisk simultanförmåga.. sova och titta på tv samtidigt. Fan vad jag är bra. Sedan kom dock resten av gänget, fixade krubb, åt, hade möte, satte mig i kassan och såg fånig ut resten av kvällen. När baren tändes upp runt tre snåret var jag så trött och less på äggfulla människor att jag hade lust att kasta kassan på massan av folk. Som tur är, är Oz världens bästa och skjutsade hem mig. Fantas helt enkelt. Kom hem, snubblade i sängen efter lite mer mat och så började dagen om med mer jobb. Och nu sitter jag här. Kul va? YEAH!


x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0