how you swept me off me feet


Jag är bitter! Bitter över att jag inte är tvärs över landet i en liten lägenhet i göteborg med den sötaste flickan i världen. Men icke. Istället sitter jag hemma och tvättar. Tröstköpte ett tvspel när jag gick hem från jobbet, I SNÖSTORMEN, och powerwalkade hem med spelet i fickan. Och idag fick jag än en gång höra att jag är extremt positiv och hyper på jobbet. Uh?
Nej förfan, jag vill ha vår. Det doftade till och med vårhelvete när jag klev utanför dörren imorse, men så slås man av det här?! Urgh. Inte nog med det glodde jag på Stockholm Boogie igår också. Svensk sommar på platserna där jag växte upp. Abstineeeens. Jag har bara inte abstinens av det. Snusk tänker ni nu, och ja, det är snusk det handlar om. Det enda intresset som visas åt mitt håll just just nu är av den 15åriga praoeleven. Jippie. Jag ska försöka att inte gå och rota efter socker nu. Puss.


`

x

Kommentarer
Postat av: virre

15-åriga praoelever är väl inte fy skam?

2009-03-28 @ 10:29:02
URL: http://vvirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0