like everybody else


Avslutar min dag med How High. Nice. Förbereder mig mentalt inför min långpanna imorgon. Hur lyckades jag nästla in mig i det?

Lovar du att vara ärlig? Ja

Du heter: Jessica Norberg

Smeknamn: Cherrypai

Låt som när du är ledsen sörjer till? Hallelujah

Beroende av: Idiotiska tankar?

Vem behöver du mest just nu: En resa till värmen

Vad tror folk om dig? Att jag är.. bitter och dryg kanske?

Stämmer det? Bitter, ja. Dryg, ja man kan ju inte älska alla.

Vad får du oftast komplimanger för? Mina drag. Och mitt hår.

Vad säger du för att imponera på någon? Jag brukar bara vara mig själv, om inte det imponerar så får det vara.

Hur imponerar man på dig? Man är sig själv, men gärna lite egen och så får man gärna få mig att le.

Brukar du skratta för dig själv? Ohja, folk tror att jag är helt bakom flötet ibland.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Sover du?

Var bor du? Traneberg

Trivs du där: Ja, men jag kan inte ljuga om att jag längtar efter något eget.

Äger du några converse: Jao, äger två par.

Sprit, cider, vin eller öl: Öl, cider och vin. Min mage gillar inte sprit, hur klent det än låter.

Brukar du bli för full: Inte allt för ofta. Men med jobbet händer det mer än det borde.

Vad har du för mobil operatör: Tele2, comviq kompis is the shiet.

Är du allergisk i mot något: Långhåriga katter och mot att skala räkor.

Har du haft sex idag: Inte vad jag vet i alla fall.

Nästa mål i ditt liv: Att få någon idé om vad jag vill göra med det.

Hur svarar du i mobilen: Beror på vem det är, oftast "Hallå?"

Vem ringde du senast? Samo

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Ses om tjugo.

Antal timmar sömn inatt: Åtta timmar.

Sov du ensam: Tyvärr jo. Eller nej, studentnallen sover alltid bredvid.

Brukar du komma i tid: Oftast. Jag var sämre förr.

När mår du bra: När jag känner att livet faktiskt är på väg någonstans.

När blev du fotad senast: Igår på jobbet.

Hur känner du dig nu: Trött, ganska omotiverad till jobbet imorgon.

Vanligaste färg på dina kläder: Svart och andra basfärger.

Vad tycker du om fötter: Usch.

Vad saknar du: Kärlek

Hade du en bra kväll igår: Helt okej.

Favorit dryck på morgonen: Juice. Förstår mig inte på kaffe.

Rakar du benen: Ja, fast inte lika ofta på vintern som på sommaren.

När brukar du oftast gå och lägga dig: När jag är trött. Så allt mellan 20.00 - 05.00

Är du blyg? Även om jag framstår som det ibland, oftast inte.

Sysslar du med någon idrott: Pfft.

Vill du hellre ha mail än brev: Brev är förjäkla mysigt. Så länge det inte är räkningar eller liknande.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Mja. Första intrycker är väl allt. I vissa fall kanske. Men för att vara tjejig, JA.

Har du spytt offentligt: Jo, hela backen upp från tunnelbanan i alvik. Mår man dåligt så gör man.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ha sex, obvious?

Är du nöjd med ditt liv: bland. Ibland inte.

Är du bortskämd: Inte direkt. Har fått klara mig själv finansiellt sen jag var runt 15.

Vad gör du i morgon: Jobba från halv tolv till tio.

Vad är det värsta du vet? Idiotiska 'lekar' med andra människor och tycka synd om människor.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Allting är relativt. Har jag pengar att slösa slösar jag dom.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Jag har ingen större koll på någon.

Vad längtar du till? Våren, sommaren, grekland, arvika och australien.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, mina vänner är dom bästa. Om inte, då finns dom inte kvar i mitt liv länge.

Vad använder du för shampoo? Herbal Escense oftast.

Vad är det finaste du fått? Kärlek.

En speciell dag du minns: Finns för många.

Hur gammal är du: 20 gamla år.

Tycker du om någon just nu: Inte av det andra könet, nej.

Om fem månader: Det hoppas jag, men jag skulle inte gråta om det inte var så.

Du samlar på: Minnen.

Gröna eller röda äppeln: Gröna!

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen.

Gillar du golf: Provat, gett upp.

Vilken tid gick du upp idag: 12.03

Har du sovit i din egna säng inatt: Oh yes.

Har du strumpor på dig nu: Nej, har lindat in fötterna i en filt.

Är det okej att gråta: Självklart

När grät du senast: Häromveckan.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Ge min far allt han behövde och ville ha, frossa i skor och andra onödigheter. Skaffa mig ett boende som bara skrek Jessica rätt igenom.

Bär du glasögon eller linser: Nej

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Inte alls.

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Det beror helt på vad jag gör och vad jag gjorde kvällen innan.

Har du piercing: Fem hål i öronen, använder två, och i naveln.

Vill du gifta dig: Någon gång kanske.

Vill du ha barn: Ja, det vill jag.

Solar du ofta: Under au naturell sol endast.

Är du bra på att laga mat: När jag väl vill, jajamensan.

Är du flygrädd: Icke. Älskar känslan av att vara på väg någonstans.

Hur vig är du: Som ett jädrans kylskåp.

Är du musikalisk? Öhm. Bra fråga.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten, cola, saft, juice.

Vilken är din favoritglass: Ben & Jerrys och hederlig mjukglass (i kaffe)

Tror du på ett liv efter döden: Återfödelse.

Tycker du om sushi: MUMS.

Vad äter du helst när du ser på film: Lantchips

Bor dina föräldrar tillsammans: Inte alls.

Har du tandläkarskräck: Nej, men det är inte så att jag njuter av att gå dit.

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Både och tror jag. Det är ju jättemysigt att gå upp en tidig vårmorgon innan resten av staden vaknat.

Vilken ögonfärg har du: Mörkbruna.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Många gånger.

Biter du på naglarna: Aldrig.

Röker du: Nej, det händer väl då och då men nej.

Hur ofta tränar/motionerar du: Aldrig. Om man inte räknar med jobbet. Det är motion nog ibland.

Senaste låt du hörde: Ladytron - Destroy everything you touch



x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0