i was a different kind of man


Jag är alldeles, alldeles för full för att ens vara vid datorn just nu. Drack mer än vad jag hade tänkt efter min sömniga stängning idag. Smet snabbt och lätt över gatan och hamnade där vi alla alltid hamnar. Nu däremot, efter vingel från nattbussen, kiss bakom bustation, sett en kvinna hälla bensin över sin bil och allmänt flams och trams så sitter jag här. Funderar på att äta. Somna till en film. Eller, somna är nog en överdrift. Totalt dö är nog mer att säga. Fick en kollega att agera pojkvän för att en norrlänning var efterhängsen och läskig. Ville sove hos mig. Usch. Fick som en kärleksförlaring, fast som vänskapsförklaring istället, av en mestadels bekant tjej. Smickrande, jag var full och glad, puss puss och kram på det. Ska träffa I imorgon. Middag och bio. Fett mys.

Nu somnar jag.


x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0