everything is said and done


Okej, idag mår jag mycket bättre än vad jag gjorde igår. Själförvållat, förvisso, men ändå. Jag som inte brukar hamna i ett sådant dåligt skick efter en kväll ute! Men men, eftersom att jag mår bra nu får jag väl ta och lära mig av situationen. Pfft. Hängde med Moa hela dagen igår. Hon mådde lika dåligt som jag. Så vi behövde inte känna oss överdrivet ensamma i vårt miserabla tillstånd. 
Fick, på tal om inget, hem min väska idag. Och den är så fin. Så värd att sitta och sms buda över på jobbet.

Bjuder på en väldigt fin bild på oss tre från i söndags. För jag har bättre saker för mig för tillfället.





x

Kommentarer
Postat av: virre

Försöker du äta upp den stackars pojken?

2009-03-17 @ 18:21:46
URL: http://vvirre.blogg.se/
Postat av: virre

jaha, men då var det väl rätt åt honom då

2009-03-18 @ 17:44:30
URL: http://vvirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0