bang bang


Blev en heldag på staden. Mötte upp D och traskade omkring i solen. Fick med mig en gigantiskt häftig ring, soliga örhängen och en apkool kappa som jag fick av D. Om det är tillräckligt varmt och soligt imorgon åker den kanske på (men om man känner sverige rätt, så får debuten antagligen vänta lite). Fast om jag har tråkigt imorgon kan det bli så att jag får för mig att damma av kameran lite. Nu när jag är ledig utan planer för ovanlighetens skull. Hängde lite på Två grabbar sedan på kvällen. Tittade på medan de andra jobbade. Ganska mysigt så faktiskt, istället för att gå hem och ruttna framför tvn. Nu ska jag trötta ut fingrarna med lite guitar hero. Puss.



Update.
HAHA, jag såg precis min 'chef' på tv. På en reklam för Max. Haha, var bara tvungen att skratta lite. Så att tandkrämen hamnade lite härochvar.


x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0