anything that may delay you, might just save you


Jahaja, från vårväder till snöstorm. Ni får ursäkta mina dåliga uppdateringar, men jag orkar bara inte när jag inte har något vettigt att printa ner. Igår försökte jag faktiskt lite, slutade dock med att jag däckade i soffan runt nio, vaknade igen vid tolv, och somnade igen någon timma senare. Men idag gott folk, har det hänt saker. Visst, jag är en hejjare på att prata och planera saker. Men att faktiskt få tummen ur och göra slag i saken är jag extremt dålig på. Hejdlöst dålig till och med. Hur som helst, idag var jag och Moa ute och bokade en extremt efterlängtad resa till Grekland. (!!!!!). Jag har svårt att utrycka den glädjen som bubblar när jag tänker på det. 15 veckor kvar. Åh, fantastiska längtan. Det enda negativa med det hela är nog att det inte blir något hultsfred för mig. Karin kommer slakta mig. Men det var då eller aldrig. Just det hotellet var fullbokad den tiden vi kunde, senare än augusti och det krockade med Moas skola. Life's a bitch, men så fick det bli.

Thassos ska vi till i vilket fall som helst. Jag föreställer oss vid poolen. It feels göööd.





(bilder: apollo.se)

x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0