and it's really not okay


Det har hänt mycket och lite de senaste dagarna. Beslut har tagit sig form i huvudet, beslut som faktiskt leder till att det händer något. Just nu ligger planen i att åka tvärs över landet för att bo och jobba lite. Komma bort ifrån säkerheten, få andas lite nytt. Sträcka på vingarna som pappa la ut orden. Men, planerar bara att bli inneboende ett slag, ska faktiskt hem sen för att åka vidare mot någon annan destination. Sitter redan och tittar jobb, bättre nu än i sista sekunden. Det pirrar i magen på mig.

Min Emma ringde från Håkan konserten ikväll också. Satt och sjöng med i telefonen. Ville inget mer än att vara där med dig!


x

Kommentarer
Postat av: emma

Gumman, du var med mig i tanken under hela konserten!

Snart upplever vi det på plats tillsammans tycker jag! <3

2009-03-08 @ 09:09:52
URL: http://emmafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0