you're the guy i'd be stupid to trust


Wo-o-o. Jag är kää-är. Och happy as a clam actually. Fick samtalet om peace and love idag så jag åker om en vecka cirkus. Jag har mest lust att gå runt och sjunga och hoppa. Fick faktiskt till ett litet (längre) glädjeskutt på vägen hem. Men i allt det här braiga ska det såklart finnas något jävligt. Och just nu är det mitt förbannade jävla allergiutslag på halsen. Nässelutslag. När i all världen var jag inärheten av nässlor liksom? Hur som helst. Jag har inga pengar på mobilen förövrigt, så jag kan varken ringa eller smsa till någon som inte har tele2.
Och nu svamlar jag. Och om jag inte hoppar in i duschen nu kommer Moa bli arg på mig. Peace!

x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0