that leaves me two days


Svart hål. Musikstil från förr. In love all over. I vad? I ingenting. Soulmate. Han är på andra sidan jordklotet. Varför får någonting man inte måste leta efter? Allt trillar inte ner i knät på en. Svarta naglar. Svarta tår. Ingenting är som det verkar. Är det någonsin? Aldrig för mig i alla fall. Kan inte andas för kläder smiter för hårt. Vill man vara fin får man lida pin. Att andas är överskattat ändå. Varför envisas jag annars? Blodrött mot snövitt. Precis som i sagan. Man ska synas. Man ska höras. Men bara ibland. Ibland är det bara bäst att hålla igen truten. Kläder i högar på golvet. Det verkar inte spela någon roll hur många gånger jag faktiskt städar. Ordning i kaoset. Oreda i redan. Kär i någon som inte finns. Eller finns han? Även om så har jag ingen chans. Surt. Livet är surt. Man får aldrig det man vill ha och man får vänta alldeles för länge på att få reda på det. Sunt förnuft finns inte. Vem vill inte leva i en dröm? Who am I to dream? Dreams are for fools. They let you down.


x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0