it's calling me closer


Jag vill sitta uppe och se solen gå ner och upp igen. Jag vill känna kjolens tyg svepa runt bara ben. Jag vill pussas med läppar som har tappat känseln efter alkohol. Jag vill gå balansgång på gatstenarna när jag går hem i sommarnatten. Jag vill palla jordgubbar mitt i natten från odlingarna. Jag vill åka på impulsresor utan en aning. Jag vill sitta på en filt i solen och bara vara. Jag vill dansa fram på nattljusa gator. Jag vill somna med en arm om mig. Jag vill sitta på en klippa intill vattnet och grilla. Jag vill jaga mygg för kung och fosterland. Jag vill rulla mig i nyklippt gräs. Jag vill ligga på en trädgren och läsa min favoritbok. Jag vill bo i tält och springa på spelningar. Jag vill drunkna i min musik i nya aspekter. Jag vill binda fina band med nya bekantskaper. Jag vill hitta folk att utforska och skratta med. Jag vill leva på intimitet och leenden.

x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0