but you talk so loud that it calms me down


I'm pathetic. Ja, för inte nog med att jag innan ifrågasatte meningen med att twittra, nu sitter jag i det träsket. Jag kan inte hjälpa det, det är ju lätt beroendeframkallande. Och underligt nog har jag tre followers, som jag förövrigt inte har den blekaste aning om vilka dom är. Äsch. Anyhoo. Sitter och grunnar på vad jag ska ha på mig på midsommar. Har två underbart söta klänningar in mind, och det är just det som är problemet. Det finns två att välja emellan.
Så okej, jag behöver hjälp så jag spiller ut det här; Den ena är blommig med en underbar anordning på ryggen och den klockar sig så där fantastiskt runt benen när man vickar på höfterna. Felet är dock att jag tycker att jag ser frenetiskt bred ut över axlarna i den på grund av uringningen som inte existerar. Och så till den andra; den sitter perfekt, och jag menar verkligen perfekt över bröstkorgen och midjan. Hela vägen ner egentligen. Den är vit med broderiblommor över hela. Problemet med den är att tyget är så styvt att den inte alls faller lika fint som den andra.

Vilka problem va? Inte direkt, men eftersom att jag kan stå i två timmar och dra av och på kläder och aldrig kunna bestämma mig, såååå kan jag kanske behöva lite hjälp.

x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0