they can tell something is wrong


Mjahapp. Nu har jag fixat och donat lite här, och det är fortfarande en 40 minuter tills jag tänkte sätta min fot utanför dörren. Drygt. Packningen är klar, jag är redo, jag har gullat med marsvinen, jag har tagit fram allt så inget blir glömt, jag har ätit frukost och borstat tänderna. Börjar bli lite rastlös igen.. Hrm. Jag vet att om jag sätter på tv-spelet dyker det upp en hiskeligt stor risk för att jag inte kommer kunna slita mig i tid och därmed göra något dumt som att missa bussen. Nej tack.

Och nu lyckades jag faktiskt fördriva den lilla halvtimman med något. Hur som helst, nu ska jag faktiskt gå. Med mina löjligt överfulla väskor. hur jag har lyckats är ingen idé att fråga, so just leave it at that.




i'm gonna miss you!


x

Kommentarer
Postat av: Emma

Aw! Gulle! <3 Tack för allt!

2009-06-09 @ 16:58:34
URL: http://emmafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0