just fuck it, alright?


AH. Shit i helvetets jävla kiss vad det kliar. Och eftersom att vissa är så jävla ignoranta runtikring mig så händer det inte ett skit. Efter mycket om och men är allergitabletter på väg hem i alla fall. Grattis. Typ två dagar senare. Men sen då, nej svälta får man göra också för det finns inte ett jävla skit hemma. Och det spelar ingen roll hur mycket man trycker på om att man borde gå och handla. Nej det var tydligen jävligt jobbit att lyfta på röven och göra något annat än att pilla på datorn eller motorcykeln. Förlååååt mig då. Och med allt det här så har jag inget till övers för att åka och säga hejdå till min kusin. Kommer vara en grinig liten bitch så jag besparar henne det. Äöäöäöleaölf. Och så regnar det för att passa in på mitt humör. Det saknas bara åska och lite blixtar så skulle det sitta fint.


 



x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0