jag går inte isär när jag går med dig


Snart hemgång. Borde packa mer än vad jag gör. Borde nog antagligen äta lite frukost också så att jag inte dör helt totalt på bussen hem. Ingen hemma här, både Emma och Sebbe jobbar. Men jag stal mig en liten stund med Emma imorse i alla fall. Jag kommer sakna dig <3. Men för ovanlighetens skull är det mindre än en månad kvar tills vi ses igen. Puss på det! Nu ska vi se.. fyra timmar kvar tills jag måste klättra på bussen och se fram emot en 6 timmars resa tvärs över landet. Hur kan man se fram emot det?

Anyhoo.. Sitter och lyssnar Håkan. Ganska oundvikligt när jag är där jag är. Ooch nu blev det skrivkramp. Helt tomt i huvudet. Kapuff. "Johnny jag gillar dig, du har ett svart moln över dig". Ja.. jag har ju fått träna på min engelska när jag vart här. Testat på att vara ute tre vardagar i rad. Skrivit söta lappar åt ingen alls. Träffat en som faktiskt förtjänade lappen, men mitt huvud var någon annanstans just då. Blev sådär festival full och rullade runt på gräset. Kysstes med någon jag inte visste att jag gjorde det med. Vidare till nästa hak för att säkerligen dansat fötterna av mig om jag inte börjat må så fruktansvärt dåligt. Hittat en (svenne)banan på toaletten. Hälsat på folk jag nu inte ens minns alls. Springa på gatorna fulla med fniss och kärlek. Och kanske en liter vin var. Och det kändes fruktansvärt fint att vara vid liv.

x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0