in the summertime when the weather is high


Sisådär. Har precis vaknat och tagit en dusch för det är samma äckliga värme idag som igår. Idag verkar det i alla fall blåsa lite. TACK! Jag borde däremot väcka Lisa nu, så att hon kan hjälpa mig hitta till campingen. Annars går jag vilse i Arvika och det är ingenting jag vill kunna sätta på min meritlista. Igår tog jag faktiskt en dag ledigt, bara för att känna att jag lever lite. Och bara för det fick jag tre myggbet, skavsår och snorig näsa. Där fick jag för ledigt liksom. Hur som helst, nu ska jag hoppa på Lisa (som förövrigt är en underbar människa som låter mig bo här istället för i ett snuskigt tält).




här är från mardrömsbilresan igår. vi hade tråkigt. du ska inte stoppa ostbågar i näääääääsan liiiisa.



x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0