i was hanging in the corner


Just nu pisseregnar det ute. Och jag älskar det. Det blir en snabbis in i duschen för att försöka få av mig den jävliga känslan från igår sedan in en sväng till stan och fördriva tiden lite. Fick hem en katalog från PreOrderShop inför grekland. Det är bara fyra veckor kvar nu. Mindre till och med. Resefebern kommer nog nocka mig när biljetterna kommer. Herrejävlar. Sedan har en timme nu på morgonen spenderats till att dividera lite fram och tillbaka med Kim angående arvika. Mindre än tre veckor kvar till det. Vart tog tiden vägen? Inte för att jag klagar.

(Jag hoppas verkligen att det var sista gången jag behövde säga att jag fått nog. Om inte, kommer jag behöva ta sönder mitt eget hjärta genom att klippa ut dig. Och jag vill inte, jag vill verkligen inte det.)




(Bilden har ingenting med texten att göra. Den är bara söt.)


x

Kommentarer
Postat av: Emma

Gullunge! Jag vill ha alla dina bilder från din Gbg-tripp med! :*

2009-06-12 @ 16:50:29
URL: http://emmafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0