i miss you and i need you


Urk, så här kan det gå. Både jag och min fina sitter halft utslagna i tystnad vid köksbordet. Blev en snabb sväng på stan för att vinka av två pojkar och köpa lite proviant till ikväll. Med andra ord; middag, chips och läsk. Vi ska förgifta oss själva med vitlöken idag igen. Igår stank det i hela lägenheten när vi kom hem på nattkvisten där. Och ja, vi råkade hamna ute igår igen. Fast när vi skulle gena (och ja, Emma hittade faktiskt!) in på massa smågator så sprang vi på Universal Poplab. Emma fick nippran och vi fick kramar. Trevligt!

Ikväll blir det en hemmakväll. Får antagligen sällskapis av Christian också. Lite av en arvika reunion igen. Nu ska det återgås till korsorden. Puss!

x

Kommentarer
Postat av: dadda

kolla din mail sen <3 jag ska skriva ett nu.

2009-06-05 @ 18:15:17
URL: http://chickss.blogg.se/
Postat av: dadda

bra <3 det längtar jag till. hur mår du min fina? <3

2009-06-06 @ 01:34:41
URL: http://chickss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0