a seven nation army couldn't hold me back





Bilden är från igår. Och idag var det full rulle igen. Eller, nästan i alla fall. Vaknade sent av att en viss Emma hoppade lite på mig. Åt frukost och tog oss in till staden för att fördriva fyra extremt snabba timmar på.. strosande. Fick med mig en fin klänning hem och som en trevlig överaskning så fick jag en valfri kalender på köpet. Hur bra som helst ju, min går ut om bara någon månad. Snacka om tajming. Hur som helst, senare blev det hamburgare (stekta av moi) och vitlökskroketter. Skum blanding må så vara men det var gott. Och det är klart att man inte kan sitta hemma på en onsdag så här. Nej, vi tog kontakt med en gammal vän från arvika som var på lite barhäng. Så det är det vi har gjort, idag igen. Men med mer sällskap denna gång, en extremt överförfriskad kis (som promt skulle kalla sig salongsberusad, men alla vet ju vad det betyder, egentligen) och andra vänner till våran vän. Perfekt kväll, med spårvagn hem, ingen jävla tvåtimmars promenad och glad i magen. Incidenten på spårvagnen var bara löjlig, så den tänker jag inte ens nämna mer än så. Har redan börjat glömma bort den bara för att jag blev så arg i magen. Nu ska jag snart nana med min fina. Skedning på G!

Kom nu på att jag precis skrev ett sådant inlägg som är så fruktansvärt tråkigt att läsa för alla andra. MEN, just nu skiter jag i det! Möhöhö. 

x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0