now i think i'd rather see you dead


Tog mig faktiskt i kragen lite idag. Åkte med Moa in till stan för att hämta kartonger på jobbet. Men ikväll blir det nog samma sängvältrande som dagarna innan. Jag har ingen ork över, bara det här lilla göromålet idag tog musten ur mig. Psykiskt då, för fysiskt hade jag lust att ta en citybike och cykla tills mina ben inte visste annat. Men inte, nu är jag hemma. Surfade in på ryanair för att spana lite biljettpriser. Och satans påsar, jag kan nog finansiera den resan själv. Jag får ju då trots allt gratis boende osv. 560:- är inte så mycket att böla över. Känns något fantastiskt skönt att jag faktiskt KAN dra iväg när helst jag vill, bara för att. Så, det ligger i bakhuvudet som en stötdämpare.

Hur som helst. Bio ikväll verkar det som, ska försöka att inte såra min far för mycket genom att bara försvinna i mitt hål som alltid. Inte med tanke på att jag inte kommer vara around så mycket den närmaste tiden. Han är ju bäst, min lilla pappa.

x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0