i couldn't find a love that's true, like lovers do


Okej, jag är hemma. Och jag känner mig så ensam! När man är van vid att ha folk runt sig i två veckor konstant blir det underligt att helt plötsligt sitta för sig själv. Jag saknar alla från arvika något fruktansvärt. Nästan alla i alla fall. Den absolut bästa stunden vi hade tillsammans var när vi höll på att riva allt efter sista stängningen. Alla satt i sofforna inlindade i varandra, käkade wok och snackade skit. Ingen hade sovit och alla var på topp. Men, på tal om att inte sova så har jag inte sovit på över 40 timmar. SÅ, en varm dusch och en ren mjuk säng. Här har ni en mysbild på mig och Bilal, den morgonen vi åkte hem. Imorse med andra ord.

(På tal om ingenting så lyssnade jag på lite musik på myspace nu på grund av några jag träffade inne på baren. Och för att inte låta allt för dum så gick det en rysning nere vid svanken. I'll stay in touch så att säga..)





x

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad bra att någon hade kul i år i alla fall! <3

2009-07-06 @ 10:17:43
URL: http://emmafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0