du ser andra halvan av solen när den sjunker i väst


Jahapp. Sista natten i Borås och jag BORDE verkligen sova. Men, gör man någonsin något som man borde? Nä. Pillar på Spotify och har sjungit lite kareoke. Har antagligen inte uppskattats av grannarna, men, inte orkar vi tänka på sådana petitesser? Imorgon ska man upp och hoppa klockan nio, för att hinna köpa lite lunch till bussen innan det bär av i fem och en halv timma hem till hufvudstaden. Och jobbet. Hör mig jubla och vifta med vimplar. 
Men efter det kommer söta lilla Malin och möter mig med all min packning för att åka hem till mig och mysa. För ja, jag kommer känna mig ensam nu när jag åker härifrån. Buh.

Igår vart det götet ja. Inte riktigt som vi tänkt oss kanske, men nattens avslut gjorde allt för mig och min fina. Gick på göteborgs nattupplysta gator med lycka och blossande kinder. 





x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0