i need a sign, something, everything


Jag kanske ska möblera om rummet imorgon? Men, jag vill ju shoppa? Och jag ska antagligen träffa Annika också. Och gå i tygaffärer med Karin. Samtidigt som jag vill strosa runt på egen hand. Ta en banan&mango smoothie, glida runt och tänka på annat. Nattens i-landsproblem, för mycket planer, för lite tid. Crap. Jag borde nog dessutom rensa ur min garderob..
Nu vill jag även slå på en film, måla tånaglarna. Men jag borde makeuppa för min långa sovning imorse och sova. Tvätta bort det gamla äckliga sminket först och främst.

Uhärk. JAG VILL HA FÖRNYING! Vår, sommar helst. Göra allt som är planerat! Inte sitta och vänta på ingenting medan vädret fortsätter leka sina schitzofrena lekar. Och allt man vill är att komma ur sina dagliga rutiner. Som jag egentligen inte ens har tack vare mitt jobb. Nu har jag inte jobbat där sen i söndags, och det är länge. Igår var jag med kollegor i alla fall. Ett litet ljus i all dimma. Jag lever inte i något mörker, det är att ta i. Jag har sådan skrivkramp för jag kan inte säga att jag inte är lycklig. Mer eller mindre. Jag har inget egentligt att klaga på, inget att gråta över. Jag kan fan inte ens gråta över något. Känns.. ovanligt.

Nu svabblar jag på om ingenting vettigt. Försvinna i tankar med kakor. Mums.


x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0