we've come here to stare


Fick ett samtal av Karin där hon gormade att the Killers kommer till Hultsfred. Sen upprepade hon just den frasen kanske tre-fyra gånger innan hon la på luren med lovord att ringa när hon slutat och påminna mig. Om vad? Att the Killers kommer till Hultsfred? NEJ?! Är det sant?




Hur som haver. Stressdusch för att ta sig till solna centrum. Och på tal om inget sådär, så börjar en plan inför mitt födelsedagsfirande ta ordentlig form. Vad det ser ut som nu blir det tre olika "event". Lagom? Släkt och allra närmaste vänner - Närmaste bekantskapskrets - Random vänner och bekanta. Känns som en bra uppdelning om inte annat. Nu ska jag få bukt på mitt hår och kuta till bussen. Den går om en halvtimma.. jag hinner.. inte?


x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0