the past makes you who you are


Mått lite sisådär idag. Låg i sängen och ojade mig tills klockan blev alldeles för mycket och solen hade gått för långt på himlen. Förflyttade mig då så pass långt att jag hamnade i soffan. En riktig kraftansträngning må jag säga. Lirade lite Guitar Hero tills jag hade kramp i fingrarna och fem låtar med perfect score. På easy såklart, herregud man är väl människa? Sedan fick jag celebert besök av Karin som åt min mat och tittade på min teve. Och sen försvann hon igen. Och det ska jag nog också göra. Med lite mat i magen först bara.
Sedan ska jag faktiskt ta tag i min egen krage och få mig att använda min kamera mer. Med lite fantasi kan man få till vad som helst.





x

Kommentarer
Postat av: emma

I helgen får du fota massor! <3

I övermorgon kommer min puss! :*

2009-01-07 @ 23:39:56
URL: http://emmafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0