not by the man that dims my shine


Jaha, köpt jeans och tandborstar. Jag pratade så gott om mina nya tandborstar när jag var på väg hem att Karin började skratta åt mig. Men jag fick en massa fina färger ju! Och jag hatar att prova jeans. Stackars A satt utanför och såg vilsen ut medan jag kutade ut och in, drog av och på. Gnällde och hade mig. Dessutom var det en sådan spegel att man såg sådär extra bred ut. Ännu bättre. Sedan kutade jag till bussen, höll på att halka framför den, och tog mig hemmåt.

Nu har jag faktiskt börjat planera. Duktig jag, ska ge mig en extra kärleksfull klapp på huvudet strax. Med tanke på att jag alltid är världens sämsta med att planera sammankomster. Mestadels för att jag aldrig riktigt har känt att mina vänner skulle passa. Jag umgicks i så olika kretsar att det skulle skurit sig som olja och mjölk. Plus att jag aldrig riktigt gillade att vara något som var sammanlänkat med center of attention. Men nu så, nu är det fanemig dags. Man blir bara 20 en gång, intesant?

i will not be beaten by a couple of adrenalinjunkies that call everybody 'dude'.

x

Kommentarer
Postat av: emma

Plutt-fia! Känn dig saknad!! <3

2009-01-21 @ 07:27:20
URL: http://emmafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0