everybody fights over jessica


Woh, idag har jag skrubbat väggar. Dessutom är jag så förbannat förvirrad att jag åkte in till jobbet en timme för tidigt, vilket resulterade i lite spatserande på stan, vilket resulterade i att jag la undan ett par skor. Uh. Spara pengar var det ja. Men jag måste ju trappa ner? Att sluta tvärt är inte bra för hälsan har jag hört. Hur som helst, förutom mina shopping ursäkter så har jag haft en hyfsat bra dag ändå. Förutom vändan i papperskorgen igen och att jag skrubbade upp fingret när jag tvättade våra äckliga väggar. Men man får ju inte vara kinkig. Nu ska jag sova, för imorgon blir det mer jobb. Fast på ett annat ställe. Jag har tre jobb. Tre? Vad hände? Hur fan blev jag ambitiös helt plötsligt? En sate att smyga på mig sådär. Löning imorgon, därav skosvackan. Tror jag ska dra ut några tusenlappar och pressa ner dom i min fina "lilla" spargris.

Nu babblar jag. Bara för att jag inte skrivit på ett tag så får ni ta detta som en kompensation. Dom som nu bryr sig för att läsa. Puss på er.


x

Kommentarer
Postat av: virre

Tre jobb? din tok

2009-01-15 @ 09:36:13
URL: http://vvirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0