what's it gonna take to do it?


Det är något fridfullt med att vara vaken såhär mitt i natten. Jag gillar natten, det är tyst och tomt på gatorna, allt är tyst och stilla. Ja, för idag har jag ju fastnat på jobbet igen. Även om jag inte ens jobbade. Skulle vänta in M och få sällskapa hem, men det slutade med att vi båda fastnade. Pussades med världens sötaste valp och fick bilar nerkastade i kläderna, men det var utmärkt. Eller något. Ska nog försöka sova nu däremot, inte vara korkad nog att slå på en film som jag "ska somna till", men som jag tvångsaktigt kommer se klart och så vips var det alldeles för tidigt för att vara vettigt. Jaaa men visst, häj tåå på er.


x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0