what are you chasing after?


I brist på annat ikväll har jag tittat igenom gamla bilder. Bilder som togs för fem år sedan och längre bak i tiden. Vissa saker som känns som bara något år sedan, har nu blivit fem år sedan. Och ja, jag känner lite hur livet rinner mig ur fingrarna. Fast tanken på att bli ett år äldre börjar sätta sig, och jag är inte lika hispig över det som förut. Men, peppar peppar ta i trä, så kommer det antagligen gå smärtfritt igenom.
Dåligt nog håller jag på att bli sjuk nu. Eller sjuk och sjuk, känner mig allmänt hängig. Så jag ska städa mitt lilla rum imorgon, spabehandla mig själv för att kanske supa mig redlös på kvällen. Vad sägs om det till planer? Pfft. Tre dagar kvar då.





x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0