this isn't for me to feel




(är man dum så är man. när jag vet att jag inte borde, gör jag det ändå. jag känner, fast samtidigt inte. jag vill inte känna, samtidigt som jag vill göra det. det var ett tag sen någon fick mig spattig i magen. och när det väl kommer och kittlar till, vet jag inte om jag bara har gaser eller om det faktiskt bor en liten fjäril där inne. jag kan prata, utan att staka mig och bli generad. men ibland, när jag minst anar det, känner jag hur blodet rusar upp till kinderna och händerna blir lite lomma. ibland vill jag bara komma sådär jätte nära, så nära som bara händer ibland, sätta näsan intill halsen och dra in just den doften. men, ja. vill jag det bara för att jag inte borde? eller för att jag faktiskt vill? FYFAN vad jag är komplicerad. jag fattar inte ens mig själv.)



 

x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0