should they kill me, your love will fill me


Woh, jag hinner knappt somna innan jag vaknar av en basröst som sjunger 'Ja må hon leva'. Lyckas somna om även om det är alldeles för ljust ute och allt reflekteras i mitt ansikte. Vaknar nu igen. Känner efter om det känns något annorlunda. Inte direkt, förutom att jag har världens sötaste vänner, som lämnar en massa fina spår i min sms inkorg. Så glad är jag! Nu ska jag in i duschen, sen ut på stan och glida. Titta på människor. Äta semlor tills jag spricker. För kan ni tro, det är inte bara fettisadag idag, jag FÖDDES på fettisdagen. Gissa varför jag är en liten sockergris?


 




x


Kommentarer
Postat av: Carina

Grattis bejb! ;*

2009-02-24 @ 13:49:31
URL: http://vilopaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0