remind me how's that any of your business?


Har spenderat hela dagen med Moa. Haft en mycket trevlig dag faktiskt, även om jag blev onårbar ett tag under kvällen. Nu ska jag daska på lite nagellack på mina tråkiga naglar och slå på en film som jag ska somna in till. Imorgon är en ny dag, med möjlig utgång. Får se hur allt artar sig. Nu är det nästan lite nedräkning. 6 dagar kvar. Kill me. Långsamt.

(Men jo, utöver det trevliga så är jag ganska irriterad. Jag försökte. Sen att jag trodde att du ignorerade mig bara för att du tydligen inte fick mina sms är inte mitt problem. Så kom inte och säg att det är du som gör allt. Jag tänker inte jaga, det är fan det värsta som finns.)


x

Kommentarer
Postat av: Carina

Håller tummarna för det jag med!

Oh, jag som inte jobbar idag, typiskt. :(

2009-02-18 @ 10:47:06
URL: http://vilopaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0