jag ska skrika så högt att änglarna faller ner


Men ser man på, jobbet var riktigt behagligt idag. Jag fick hatstationen nummer ETT, men jag hade den perfekt nästan rätt igenom. Tills jag fick ge bort den, men då var den inte mitt problem längre. Fick förfrågan om att sluta tidigare, men jag blånekade. Pengar för att glida? Ja tack.

På tal om inget är jag görsugen på att tatuera mig igen. Riktigt sådär att jag bara vill nununununu. Men, jag vet bara vart jag vill ha den, men jag vet inte vad. SÅ, jag har inget annat val än att skjuta på det. Man är väl inte helt bakom flötet? Inte alltid i alla fall. Borde rulla ner i sängen nu, kanske slå på någon film. Stämde precis träff med Moa imorgon, såå jag borde väl vara någorlunda levande vid en anständig tidpunkt. För ovanlighetens skull.

ps, jag är sådär underligt glad hela tiden? jag sjunger, nynnar för mig själv, ler åt ingenting. det sprudlar i mig för ingen anledning alls. och det var länge sedan jag mådde bättre. av ingen speciell anledning alls. det är såhär det ska vara tror jag. även om jag inte riktigt vet vad som händer, jag beter mig inte som jag borde, men kanske för att rädda mig själv. men det hör inte hit. för nu mår jag bra. 

x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0