i'm a man of the scene


Okej, att jag nu har vart vaken i snart en timma, faktiskt försökt att somna om men misslyckats(!?) är beyond me. Hur som helst, jag har hunnit äta frukost, rulla runt i sängen och.. ja inte mycket mer. Är otroligt tjurig över att det faller vitt ner från himlen. Lägg ner! Kändes så fruktansvärt onödigt att åka hem nu när jag vaknade, jag ska ändå infinna mig på slussen om fyra timmar. Saken var bara den att jag trodde att jag skulle sova till senast tio. Det sket sig. Om jag inte kryper ner under det varma täcket nu igen och hoppas på det bästa?

Jo, vi kör på det.

x

Kommentarer
Postat av: josefina

Tittar in för att säga godmorgon =)

2009-02-11 @ 08:06:09
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0