i think she took my soul


Igår blev det full håll igång. Hämta tårta, städa, träffa släkten, äta tårta, leka med småkusiner, må illa, öppna paket, bli glad, säga hejdå, kramkram, ringa moa, städa rum, hälsa på snögubben moa, möblera om rum, dammsuga, få tinnitus av damsugaren, bli nöjd, gå ut och fota i snönatten, frysa händerna av sig, kura ihop sig med te och chips framför stardust, sova. Bra dag! Imorgon fyller jag år. Jag kan inte greppa det precis. Ska snart iväg till jobbet och jobba iväg mina sista timmar som tonåring. Känns väl sådär. Väldigt antiklimax, men jag får sällskap vid stängningen och hemgången av Moa som har lika lite liv som jag har och hänger på jobbet för mycket för att det ska vara vettigt. Känns bra att man inte är ensam. Nu ska jag förbereda mig mentalt inför jobbet. Och eftersom att jag föddes kvart över två på natten, är det typ 13 timmar kvar tills jag blir 20. Yureka.





x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0