i don't get nothing for it


Äckeldag. Sova lite, (bak)full och långsam, komma till jobbet, för tidig lunch och allmän skit. Men dagen hade sina höjdpunkter, jag har kvar känslan av lycka från igår och jag får sova ut imorgon. Sitter och nöter Spotify lite. Ska strax slå på en film, rulla in mig i täcket och njuta. Fuck att betala mobilen imorgon, JAG HAR SOVMORGON!

.. åh. Jag hittade lite godis. Nu kan ni få suga på annat, för jag har bättre saker för mig. Som att sova. Till en film med godis i käften. På tal om godis så fick jag en sockersöt sak idag på jobbet. En liten såsnipa med chokladmousse toppat med grädde och hjärtströssel. Puss på mina kollegor, i lööve them.





x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0