countdown; 47 minutes


Har jobbat stängning idag. Moa kom förbi jobbet och lekte svans på mig när jag sprang omkring för att stänga ner. Eller, sprang var en överdrift. Jag har haft en så sjukt sömnig och seg dag på jobbet. Innan löning, måndag och sportlov. Var kanske väntat. Fick med mig en fet partypåse hem till på onsdag, nu blire hattar och tutor! Moa sällskapade hem med mig även, hon är bra söt hon. Hon var dessutom stolt över att hon var den första som umgåtts med mig när jag blivit 20. Det är också en bedrift? Kom hem när folket här hemma redan gått och lagt sig och snarkar brutalt som vanligt. Men så kliver jag in i rummet och möts av massa blommor och ett kort. Åh. Jag älskar min pappa!





x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0