you'd better give me some pointers, i'm not like you


Nu är julafton över och jag har en dag av julfirande kvar. Tog mig igenom dötimmarna genom att fyllna till på starkglögg, mumme och snaps, fylla i målarböcker proppade med barbiebilder med glitterpennos, prata sex, pojkar och förhållande dravell och passade på att sova medan kusinerna raidade sina pakethögar. Det blev en fin julafton. Nu fastnade jag vid videos på 'den där', kommer antagligen spela lite tvspel och sedan somna som en liten fyllehög på soffan. För ja, klart att jag inte har nyktrat till än.

(Plus att mitt internet bråkar och knappt fungerar. Lätt irriterande. Och varför blir jag nermejad av frågor om jag är ute? Jag sparar mig till imorgoooooon. Sådeså.)

UPDATE; fast helvete.. nu blev jag sådär galet sugen på att möta upp dom där i alla fall. Och neeej, inte är jag sent ute heller va. Fanfanfanfan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0