what do i matter to you, really?

Ingen produktiv dag idag inte. Myste ner mig på ett café med amanda, tog mig till och med friheten att beställa en bit blåbärspaj. Var inte alls lika god som jag hade väntat mig, men jag överlevde. Tydligen. Satt och pratade lite om allt och inget, som alltid. Halkade in på ämnet att jag kanske försvinner från lilla landet lagom snart. Jag velar fortfarande, don't get me wrong, men jag börjar sortera ut alla smådetaljer ordentligt. Det börjar luta mer åt ena hållet än åt det andra. Snart är beslutet taget och då får vi se vart jag hamnar. Vart jag placerar min lilla (hrm) rumpa. Nu däremot, har jag äntligen kommit hem. Kissade ner mig i porten när grannen skrämde livet ur mig, men det är lungt nu. Har placerat min rumpa i sängen och har planer på att somna till lite serier. Imorgon kan nog bara bli bättre. Söndag lär bli intressant om inte annat. Blah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0