this is all for the best

Spenderat kvällen med serier. Inte helt fel faktiskt, har haft det väldigt fint. Inget sällskap, kände mig lite lätt trängd och paniken började krypa fram så fort jag ens tänkte tanken på det. Ibland känner man bara inte för det. Min mobil har ganska många brister just nu som gör att jag inte riktigt orkar bråka med den för att kunna kommunicera med folk. Så hela dagen har den vart tyst. Nästan. Bortsett från mina larm som går på i var och varannan minut och ett vilsekommet sms som trillade in. Med andra ord har jag helt sonika sagt att man inte kan nå mig via den. Vilket man faktiskt inte kan, förutom väldigt, väldigt sällan, kanske om det är nödfall. Borde krypa ner i sängen nu däremot, imorgon ska jag släpa runt min far i affärer. Julshopping ni vet. Jag kommer titta på mer saker till mig själv än till någon annan, och min partner in crime kommer gnälla öronen av mig efter en butik. Därför har jag en fin "av" knapp till öronen. Den fina knappen gör att jag hör hissmusik istället. Kan även det driva en till vansinne efter ett tag, men då kan jag byta tillbaka. BLAH. Gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0