like shining in the dark

Okej. Jag och internationella människor. Det bara klickar. Klick, klick, klick. I'm easily hooked. Nyfikenheten tar över hela mig och här sitter jag alldeles för sent än en gång bara för att prata om allt och inget. Jag kan liksom inte slita mig. Frågor kastas fram och tillbaka. Helt plötsligt kan jag svara på allt, verkligen allt om mig själv. Jag utelämnar inget, skriver hellre mer än mindre i mina beskrivningar. Det är en underlig frihetskänsla, jag är inte van vid att göra sånt så det svindlar lite i huvudet på mig. Som om adrenalinet pumpar ut lite extra och får fingrarna att röra sig om ens snabbare över tangenterna. Jag är inte ens generad över frågorna jag själv ställer. Jag som vanligtvis inte alls gillar att fråga för många intima frågor om någon bara sådär. Nu går det. Av bara farten slänger jag in allt möjligt i samtalet. Måste nog ta en paus och dricka lite te. Så jag inte av ren impuls bokar biljett dit. Hej och hå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0