in five, six or seven years i can't imagine how it would feel

Nu är det jul. Så god jul. Sitter med mina bomullstofflor och en hyfsat för stor cardigan. Tycker ändå att det är alldeles för varmt för att det ska vara vettigt. Ska städa undan lite julklappspapper som jag slängde omkring mig (för ja, när det gäller paketöppning är jag inte den som öppnar lite fint efter tejpen, sånt lämnar vi till dom som är rädda för papercuts.) och kanske krypa till kojs. Men jag kan inte. Vet inte om det är julkänsla eller något annat löjligt som har gjort att min mage är helt varm och glowy och min hjärna är fullt av rosa fluff. Jag känner mig så mjäkigt kärleksfull att det nästan sipprar ur öronen på mig som sirap. Inte vanligt det här inte. Kanske om jag skulle vara betuttad i någon, men nu när jag inte är det så ska jag väl ta vara på det antar jag. Juste, sova var det. God jul på er igen, hoppas ni får en bättre jul än dom som får dom värsta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0