got my addictions and i love not to fix them

Känner mig helt överkörd och är lite smått oroad över att någon sjukdom ligger och lurar runt hörnet. Sov alldeles för länge och vaknade av svordomar. Alltså sitter min far och spelar (det spelet jag förövrigt klarade för väldigt längen sen, bara för att skryta). Det första jag såg när jag kravlade mig upp ur sängen var däremot bh:n som orsakade allt fuzz för mig igår. La den under kudden för att bespara mig alltför många bitterhetssvallningar. Träden utanför är vita av kyla och frost. Bådar inte gott för att springa med strumpbyxor imorgon. Men, sen när brydde jag mig om sådant? Har alltid envisats med kallare kläder än vad som egentligen tillåts. Och ibland när jag får mina fixa idéer är det ett helvete att få dom ur mig. Tro mig, jag har prövat. På tal om det, även om man verkligen ser kylan utanför så är jag desto mer sugen att springa ut och fota. Lättklätt och oskuldsfullt/mörkt vill jag att motivet ska vara, men hur lyckas man locka med någon som är villig att ta av sig kläderna när det är -7 ute? Lär bli knepigt. Så, idén ligger på hyllan för inväntan av rätt tillfälle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0