without the last corner piece i can’t calibrate

Jag är ett litet snäpp bitter idag. För ni ser, jag var en sväng till kista (nej, inte anledningen till min bitterhet, wait for it) för att byta lite diverse julklappar med min far. Bytte ut min fina, men åhsåintejag kofta till en ordentlig en medan far min grymtade om längderna på köer och att han faktiskt var tvungen att stänga in sig i provhytten mer än en gång. Efter det däremot, skulle jag bara en snabb sväng in på hm och införskaffa mig ett par hela strumpbyxor. Det är bristvara på det i min garderob just nu, alldeles för mycket. Råkade även riva med mig en av Sonia Rykiels bh:ar som hängde på rea. Hur perfekt var det inte, en kvar i min storlek? Nu i efterhand dock, när jag har klämt ner mina tydligen större bröst i den här fina prylen, är jag bitter. Hur fan kan jag ha gått upp en storlek?! Det är inte okej, hör ni det! Antingen börjar jag bli fet, eller alldeles för fertil för mitt eget bästa. Kanske lite sex skulle vara svaret? Eller är det någon jungfrufödsel som spökar, och boobisarna växer sig feta i takt med battingen? Kanske är det bara så att just dom här bh:arna är lite mindre i storlekarna. Inte vet jag, jag kan räkna upp otaliga anledningar som spökar i mitt huvud. This will do though.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0